STATISTIEKEN VOOR HET METEN VAN MERKBEKENDHEID: MARKETING-KPI’S VAN INFLUENCERS

SOCIAAL BEREIK

Volgers en abonnees

Het volgen van sociale media is het aantal volgers dat een influencer heeft op al hun sociale mediakanalen.

Indrukken

Vertoningen op sociale media worden gedefinieerd als het aantal gebruikers dat een sociale post heeft bekeken.

Verloving

Betrokkenheidspercentage meet de interactiviteit van het publiek in relatie tot een bericht op sociale media.

Houdt van

Een ‘like’ is de virtuele duim omhoog die alomtegenwoordig is op sociale mediaplatforms.

Houdt niet van

Op YouTube en Facebook hebben gebruikers de mogelijkheid om niet van berichten te houden.

Opmerkingen en sociaal sentiment

Reacties zijn schriftelijke reacties op een post op sociale media. Opmerkingen zijn een nuttige kwalitatieve statistiek en een uitstekende manier om de reactie van gebruikers op sociale media-inhoud te begrijpen.

Aandelen

Wanneer een gebruiker een bericht op sociale media deelt, onderschrijft hij die inhoud expliciet. Share helpt om de inhoud aan een nieuw publiek bloot te stellen buiten het bereik van het oorspronkelijke bericht.

Volger groei

Uw merk kan een influencer-marketingcampagne baseren op het vergroten van uw eigen volgers op sociale media.

PERS & MEDIA

De berichtgeving in de pers rond uw influencer-marketingcampagne helpt om uw boodschap nog verder te verspreiden. Media-vermeldingen en links naar uw website vergroten de naamsbekendheid.

www.nextchapter.agency

https://www.nextchapter.agency/

You may also like...